a billion candles burning

Nu är mattekursen slut, både bra och dåligt. Men det är inget mer räknande innan jul nu i alla fall så det är ju skönt. Vi hade möte med studentkommittén idag med och efter det gick jag och Ida en sväng på stan. Vi var med om en himla rolig krock också, vi gick bara rätt in i varandra! Ja, lite för internt för att fatta kanske, men kul var det. Jag övningskörde en liten sväng och nu sitter jag och snackar med uttråkade Henna på msn. Jag känner att det är dags för mig att sova lite också kanske så jag tror jag lägger mig tidigt ikväll. Godnatt allihop!



Förresten så är det bara 184 dagar kvar till studenten!

Kommentarer
Postat av: eva

haha jaaa, det är han ;) <3

2008-12-10 @ 22:03:08
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0