Shopping på min shopping-fria månad

Jag har startat en månad där jag inte får slösa pengar på onödiga saker, som kläder och glass som snabbt försvinner ändå! Fram till den 22 september ska jag hålla det och än så länge har det gått bra! En kalender har jag köpt däremot, men jag hade som regel att köpa en kalender (måste ha det till skolan!) och sen får jag köpa ett par strumpbyxor också. Jag har nämligen letat efter ett par speciella i veckor så om jag hittar de jag vill ha nu kan jag köpa det!

Ja, det här var ju inte så intressant märkte jag nu när jag läste igenom det själv, men strunt samma. Nu ska jag plugga i alla fall. Slutade tidigt idag så nu är jag glad, och det är ju bra att va när man ska plugga så det blir liiiite roligare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0