LÖRDAGLOPPIS I LUND

Idag väckte mamma mig tidigt och vi begav oss till loppisen i Lund för att bli av med lite saker vi hade här hemma. Det var sjukt mycket folk där och mycket att titta på, så det var ganska underhållande ändå. Sen att vi tjänade några hundralappar gör ju inte saken värre.. Jag kom på att Lund faktiskt är en väldigt fin stad. Allting kändes så mysigt och ungdomligt (beror antagligen på att det kryllar av studenter där) så jag blev lite sugen på att börja plugga på universitet nu. I'm looking forward to it! Nördigt värre, men sån är jag!

Nu ska jag kila till kylen och hämta lite melon, det är så gott! <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

hejhej! Nu sitter jag här ensam i min villa (hehe) och skriver lite på datan. Slutade jobba vid nio idag och tog en mycket efterlängtad dusch när jag kom hem... :P Loppisen i Lund, där har lina (kusin) och Johan också sålt, hörde att folk var som tokiga. Men läste att gick bra för er, gott :) Nu ska jag snart sova... mmm... God natt :D

2008-08-30 @ 23:07:26
URL: http://handkram.blogg.se/
Postat av: freedrik

Lund är trevlig stad med konstig dialekt . Melon är underbart gott, håller med om det!

2008-09-01 @ 17:13:21
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0