torsdag natt

Nu har jag kommit hem från en underbar Gotlands-resa och en fantastisk Frizon-festival. Sen har jag även hunnit med Malmöfestivalen och shoppingrundor lite här och var! Ett mycket bra slut på ett mycket bra sommarlov! Just nu sitter jag här och väntar på att bli lite tröttare så jag kan somna nån gång. Känns som att det är dags att vända på dygnet nu när skolan börjar imorn. Sista året på gymnasiet! Wohooo! ;D

Idag var jag och Ida på stan där jag hitta en underbar jacka på VILA. Men jag orkade inte ta fram plånboken innan så jag ska nog förbi där och köpa den imorn. Hittade lite träningskläder och så med, så nu blev man lite mer peppad inför höstens träning. Vi hörde en riktigt bra låt inne på Gina Tricot så då fick vi oss en riktig energikick och dansade rundor! HAHA.. det var kul! Låten får ni höra sen då jag lagt upp den!


Sängen kallar.
TJOHEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0