it was a wonderful day!

denna dagen har varit helt underbar, faktiskt .
JAG HAR VARIT SÅ LYCKLIG!

Dagen började mycket bra med lite sovmorgon. När jag kom till skolan skulle jag träffa Lajsi och Ida och plugga lite med dom innan lunchen. 10 minuter efter att jag kommit dit får jag ett sms om att hon hade försovit sig, och lilla Idisen skickade ett sms 5 minuter senare och skrev att hon inte heller kom förrens efter lunch. Så där satt jag själv, med min lilla data. HAHA! lyckat! =D Fick i alla fall tag på Sofia sen så då gick vi och käkade på Koreana.



Efter denna trevliga lunch så hade vi kemi i en halvtimme, fick våra betyg och så. Sen hade vi idéhistoria/samhälle . Jag och Ida hade väldigt mysigt i vår lilla plugg-hall när alla kom förbi och kollade knäppt på oss. Vi fick nog och satte oss där uppe och sjöng så hela skolan skakade, typ. Sen dansade vi runt på hela skolan och sjöng "Hallelujah" Den är såååå bra!

Skolan slutade och jag och Lajsi skulle gå och träna, första gången med våra nya Friskis & Svettis - kort! Det var superkul, lite jobbigt dock. Det var värsta tantjympan med en massa gubbar och tanter som skrek "kom igen allihopa, nu kör vi" och "yeeahaa". Haha! Helt underbart!


  

Slutligen begav jag mig till mina syskons skolavslutning där jag träffade gamla kompisar (Andrea, som jag saknat så) gamla lärare och såg på en massa sjungande barn. TREVLIGT VÄRRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0