det efterlängtade jullovet

ÄNTLIGEN

Jullovet har börjat och jag är så glad! Det började så fint och mysigt med världens roligaste skolavslutning! NAHUM IS THE SHIT! <3 Efter det stack jag, Nina och Ida till mc donalds och käkade lite. då kom Sahel och Said också och roliga som dom är så började dom snacka med en inspektör där och allt var bara så roligt. HAHA! Lite svårt att förklara, men dom som var där vet i alla fall.



Lite senare gick jag och Nina på vårt hemliga uppdrag, att lämna en julklapp till amanda. Hon hade gått precis efter avslutningen så vi hann inte. Då skulle vi leta upp hennes hus. När vi slutligen kom fram så var hon inte hemma. Haha! Vad skulle vi göra? Hmm.. Vi kom på den briljanta iden att proppa ner paketet genom brevinkastet. Det funkade ju ganska bra. Men hur skulle hon veta att det var till henne och inte nån annan i hennes familj. Vi var ju illa tvugna att skriva ett sms - rim till henne.

Innanför din dörr du finna,
en grej du kan se med din ögonhinna.
Nu i vintertid man brukar nysa,
då behöver du något till foten att mysa!



Jahapp, då var det avklarat! Vi kände oss som små änglar som hade gjort en sådan god gärning att ge bort en julklapp. Haha! :D Glada som vi var gick vi till värmebänkarna i Norra hamnen och snackade en massa. Så mysigt att bara sitta och prata. Vi planerade vår framtid. Jag längtar så tills vi ska va au-pair i USA !! Sen märkte vi på våra händer att vi suttit där för länge. De såg ut som skinkbitar! HAHAHAH. Så fult!

     



Istället gick vi till Espresso House för att värma oss. Jummie! Blåbärspaj och pepparkakscookie. Gott gott!

Efter dessa underbara ögonblick åkte jag hem och städade skafferiet. Det var faktiskt ganska roligt! Man hittade massa roliga saker man aldrig sett innan! Sen kom Nina till mig och då packade jag mina grejer för att åka hem till henne och kolla film. Det blev inte så mycket film utan mest massa Vänner-avsnitt och matlagande!

Denna morgonen började vi med ett litet träningspass med djuren. Ganska roligt faktiskt! Sen åkte jag hem och slog in en massa julklappar och lagade knäck. Suuuuupergott!

Tjopp tjohej, nu ska jag skriva lite julrim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0