PASCAL

Nu har jag jobbat på Pascal i næstan en månad. Det ær ett franskt konditori med sjukt goda grejer. Vissa dagar står jag i ett av deras konditori och andra dagar jobbar jag i restaurangen. Førutom att jag råkade sætta på larmet igår så det børjade tjuta tills øronen trillade av, går det kjempebra. Nu ær det lugnt i butiken så jag tænkte ge er en liten uppdatering på att jag faktiskt lever och jobbar på.

I helgen har jag tillsammans med Cecilia och Ebba stædat en himla massa infør flytten. Och nu bor jag hos Amie, en go gøteborgare från jobbet, tills jag fått skriva på kontraktet till min egen lægenhet. Au revoir!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter och ser helt fantastiskt ut :)

2011-03-01 @ 22:50:02
Postat av: Said:P

De gula var godast minns jag, citron! resten smakade ner blötade kartongbitar i sockervatten, haha:P

2011-03-01 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0