i miss it, alooooooooot!

Igår jobbade jag hela dagen och var sen så trött att jag somnade på soffan då jag kom hem. Efter en lång nap kollade jag och Martin på film och sen var den lördagen förbi. Idag pallrade jag mig iväg till SATS, ett av de få ställena som har öppet på söndagar, där jag körde ett riktigt hårt träningspass på gymmet. Efteråt var jag väl förtjänt av en lång dusch, bastu och chili con carne.

Nu har jag spenderat flera timmar framför datorn med att titta på bilder från förra året. 2010. Det var ett av de bästa åren i mitt liv och jag saknar det så otroligt mycket. Boston, alla fina au pair-vänner och mina underbara värdbarn. Jag har bara bra minnen från det året! Här får ni se några favoriter. So long my friends!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0