not my lucky day.

Igår var det inte fredagen den trettonde, men det var helt klart min otursdag ändå. Att jag lyckades få kaffet att svämma över och att jag krossade ett par tallrikar var bara några av sakerna som hände. Ett tag var jag lite nervös över att jag skulle få sparken eftersom jag inte jobbat där så länge. Men sparken fick jag inte. En puss på kinden och ett par uppmuntrande ord från fransmannen sen var det bara att jobba vidare. Nu ska jag jobba idag med och jag hoppas verkligen att det går bättre än igår. Om det går vägen så blir det nog bio med en vän ikväll.


En låt som spelas flitigt i lägenheten. I like it alot.

Kommentarer
Postat av: Marte Rebekka

Gratulerer med jobb Hannah! :D Du får nok ikke sparken.

2011-02-13 @ 23:44:24
URL: http://usalife-marterebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0