jeg er i norge nå. oslo it is!

Förra söndagen tog jag mitt pick och pack och hoppade på bussen mot Oslo. Så nu bor jag i det fina grannlandets huvudstad och gottar mig. Jag jobbar på ett franskt café och kommer göra det ett tag framöver. Cecilia, Ebba och Maja är mina roomies och det är så koselig. Sen jag kom hit har jag smakat den kända bollen som alla äter, hittat jobb och tjuvåkt bussen så ofta att jag börjar få dåligt samvete. Igår hade vi massa folk över på middag och idag blir det nog bara mys hemma. Men först en promenad i den friska luften. Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Kaash

hej bunny, skönt att veta att allt går bra. ta hand om dig hännihbännih. pussokram!

2011-02-07 @ 00:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0