det ena ledde till det andra..

Framåt eftermiddagen idag tog jag mig en promenad längs Aker Brygge, vilket var hur mysigt som helst. Jag stötte på en kille som bjöd med mig till en kyrka där han skulle rappa. Det var ett riktigt coolt möte med både dans, sång och en komiker till talare, Stefan Salmonsson. Efteråt blev jag bjuden på både äppelkaka och ett paket mjölk, så nu slipper jag köpa det. Efter en liten pratstund gick vi vidare till Egon och sippade på varm choklad kvällen lång. Det var en riktigt mysig söndag må jag säga och ett fint avslut på min första vecka i Norge.


Kommentarer
Postat av: idus

haha detta är så komiskt. Måste snacka med dig snart, har grejer att berätta!;) Precis när vi sa att vi skulle skaffa oss lite "problem" så dök det visst upp för oss båda;)

2011-02-07 @ 04:14:42
URL: http://idawallinbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0