neeeeew york city.

Jag har fått spendera en hel vecka i New York med min familj och det har varit alldeles underbart. Sightseeingbussar, båtturer runt Manhattan och en underbar utsikt från Empire State Building. En tur till Boston hann vi också med i sommarvärmen. Men tiden gick alldeles för snabbt och de är redan tillbaka i Sverige. Nu sitter jag här med mina tio chokladkakor och feta godispåsar och sörjer lite över att det är ett halvår tills vi ses igen.

Innan jag började jobba idag träffade jag Johan och Linda. Vi tog oss ett morgondopp i en sjö här i närheten. Och vilken bra start på dagen! Nu hoppas jag den fortsätter lika bra bara. Tjohejs!













Kommentarer
Postat av: Malins Mamma Helen

Åh, vad jag blir glad när jag ser att du o din familj har träffats o gjort NY osäkert....Härligt. Kan inte fatta att det är snart 6 mån sedan vi lämnade av er på Kastrup....O vilka äventyr ni är med om. Om 9 dagar får jag krama om Malin igen o nu längtar jag o räknar ner dagarna. Hoppas att allt är bra med dig o du jag följer din blogg varje dag o det har jag gjort med er alla 4...Ha det bäst o va rädd om dig. Kram

2010-06-23 @ 20:51:49
Postat av: Mandy

Aa Gud så kul hännih :) hoppas ni hade det riktigt bra ! Mindre bra att ni ses först om ett halvår :/... men det går nog snabbt ! Saknar dig vännen <3

2010-06-23 @ 21:09:44
Postat av: mamma

åh vad fina bilder du tagit!!! Ska försöka spara pengar till en ny resa så jag får träffa dig snart igen =D tycker det är alldeles för länge innan jag får se dig igen! Love!!

2010-06-24 @ 00:55:46
Postat av: idisen

åhh Hannah, blir alldeles lycklig av dina bilder! Så mysigt ni verkar ha haft det tillsammans!<3

2010-06-24 @ 01:22:11
URL: http://idawallinberg.blogg.se/
Postat av: Emma

UUuueeeee ueeee ueee!

Var du tvungen att ta den bilden på mig... nr 1 då...

aaaah...

anyway... jag hade det underbart :D Saknaaaar diiiiiiig! <3 :D

2010-06-27 @ 23:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0