a saturday in baaustin.

Idag har jag vandrat runt i det regniga Boston med Pauline, Michael och Peggy. Mat, shopping och sightseeing stod på schemat. Framåt kvällen hamnade vi på världens godaste kinarestaurang där maten var så god att jag tvingade i mig de sista riskornen. Tallriken var ren och jag rullade hem. Och där slutade min kväll.

För några veckor sedan var jag inne på Hollister och handlade då en av arbetarna kom fram till mig och frågade om jag ville jobba där. Idag hände samma sak då jag gick runt på stan i väntan på de andra. En kille från Abercrombie & Fitch kom fram och erbjöd mig jobb. Så om jag vill stanna i staterna har jag i alla fall jobb.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh men fy vad bra! :) men vi vill ju att du kommer hem :( haha

2010-06-13 @ 13:15:59
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: mamma

Host..host...här finns massor med jobb i Sverige också! Så du ser till att komma hem ;)

Älskar dig sötnos!!!!

2010-06-13 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0