03-03

Inatt lyckades jag sova fem timmar allt som allt. Och på det hade vi en tre timmars lång föreläsning i kemi, så man var rätt död efter det. Övertrött kan man nog säga att jag var så det var rätt kul ändå, för jag och Lisa hade en sjukt fnittrig lunch. Vi skaffade oss till och med en ny vän på vägen tillbaka till skolan. Väl i skolan lyckades jag på något sätt bli inlåst i kopiatorrummet, tror faktiskt Amanda har en aning om hur det hela gick till.

Efter denna händelserika dag begav jag mig hemåt och nu sitter jag här och skriver ett arbete om folkskolan under 1840-talet. Det är precis lika tråkigt som det låter så jag glädjer mig med att längta tills på fredag då jag fyller arton! Nu ska jag plugga vidare, och jag hoppas ni andra har ett roligare liv än mig. Puss!

 
Mandy Pandy & Lisa, min modell för dagen .


Kommentarer
Postat av: Mandy

haha jag har ingen aning om hur det gick till ;P

2009-03-04 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0