tennis time

Idag har jag spelat tennis med proffsen själva, Nina och Amanda. Det blev en liten snabbis på morgonen innan det var dags för skola. Efter en rolig lunch och en kort fotolektion gick jag och Ida en runda i stan. Det blev lite fönstershopping som det så fint heter. När jag sen kom hem var jag duktig och skrev loggbok och hade mig innan jag begav mig ut och sprang en stund. Det var riktigt skönt ska jag säga. Med våren kommer min energi så det passade fint med en liten joggingrunda. Nu är det snart dags att sova. Det gäller att vara pigg imorgon, för då är det halka som gäller. Hoppas ni alla haft en bra onsdag! PUSS.

 
Nina och Amanda på bilderna om ni undrar. Kan vara lite svårt att se kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0