läskigt värre

Efter en kort skoldag igår gick jag på stan med Nina. Jag blev ett par örhänge rikare och några riksdaler fattigare, och vi gick runt och njöt över att det var fredag och att vi hade fint väder. Övningskörde lite senare med mamma när jag bestämde mig för att åka in till stan och träna. Så nu har jag träningsvärk i hela kroppen, men det är otroligt skönt och man känner sig riktigt duktig! Efter träningen blev det Väla med mamma och Frida och resten av fredagskvällen blev lugn och skön. Nu ska jag ta mig en dusch och sen ikväll är det jobb som gäller. Trevlig lördag (trevligt söndag och trevlig dagen därpå..haha!) PUSS.


Läskig man kan se ut i sånt här blått ljus. 090319


Kommentarer
Postat av: kash

hahaha OCH dagen därpå igen och i fortsättningen!

2009-03-21 @ 23:50:19
Postat av: Mandy

tycker du är snygg hänni ;)

2009-03-22 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0