DEADANDGONE

Lyssnar sönder den här låten nu, men jag gillar den. Har haft en riktigt märklig dag idag. Jobbade sent igår efter en lång skoldag så har inte varit mig själv idag riktigt. Har inte fått tillräckligt av min skönhetssömn de senaste nätterna så jag tror det kan bero på det. Jag lyckades snurra rundor på en stol under lunchen idag. Det kändes som att jag snurrade runt hela jorden innan jag trillade ner. Haha! Resten av dagen skulle gå åt till en massa pluggande, men så fort jag kom hem somnade jag så det har inte blivit mycket gjort. Jag har panik. Har för mycket att göra på för lite tid. Måste ta tag i mitt liv nu innan allt rasar ihop. En bra början kan ju vara lite sömn så jag tror jag går och lägger mig nu. Sovgott!



Ooh, hey I've been travelin' on this road to long
Just trying to find my way back home
The old me is dead and gone. Dead and gone.
Oh, I've been travelin' on this road to long
Just trying to find my way back home
The old me is dead and gone. Dead and gone.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du fixar det hannsi <3

2009-04-08 @ 00:31:19
URL: http://nadaley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0