vi drar till malmö, vi drar till malmööö

Igår var det jobb hela dagen och på kvällen sen så träffade jag Marcus. Efter en mysig kväll var det dags för några få timmars sömn innan det var dags att jobba igen. Efter jobbet åkte jag och mamma till Malmö där vi tittade på Frida som dansade, gick i affärer och drack världens godaste frappino. Kvällen bjöd på pizza framför filmen Seven Pounds, grät nog genom halva filmen, men den var riktigt bra så se den om ni inte redan gjort det! Nu ska jag sova. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag missade den filmen.. =(

2009-07-18 @ 13:42:41
URL: http://lindaq.se
Postat av: Snoozan

En underbar dag! Och god!

2009-07-18 @ 16:57:27
Postat av: Anonym

VISST VAR DEN BRA! du jag grät genom hela filmen!!

2009-07-18 @ 21:27:37
Postat av: Anonym

den filmen är sjukt bra!

2009-07-19 @ 13:59:52
URL: http://nadaley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0