2009-04-29



Jag längtar till den 13 juni, då allt plugg och allt som har med skolan att göra, är slut. Då det äntligen är över. Just nu sitter jag och försöker skriva en uppsats om något som jag inte har en aning om vad det handlar om, det går inte så bra då. Men det är bara att bita ihop, om lite mer än en vecka så är de flesta kurserna avslutade och då kan man andas ut. Förutom denna jobbiga plugg-stund nu på kvällen så har dagen varit riktigt bra. Körlektion, skola och träning. En massa mys och skratt hela dagen och imorgon är det valborg och då ska vi ha roligt. Tills dess ska jag gräva ner mig i fakta om rasbiologi och spektroskopi. Trevlig kväll på er alla! Puss&kraaaaam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin bilden blev.:) den kan symbolisera mkt, men för mig syboliserar den vänskap!<3

2009-05-01 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0