wednesday is coming

Jag kom precis på att vi skulle baka tills imorn då vi ska ha nån 2:or-och-lärar-eftermiddag. men det glömde jag visst. oooopsi! I alla fall, nu har jag varit duktig och hunnit med både plugg, övningskörning och lite tv-tittande. Desperate Housewives drog ju igång idag igen, så glad man blir av det! ;D Nu tittar jag av nån anledning på Christine, men det är ganska roligt det med! Ska nog försöka lägga mig nu så jag ser någorlunda pigg ut imornbitti då jag ska ha utvecklingssamtal. I hope it will go well! :)

Nu vet jag inte något mer att skriva om så nu är det nog dags att sluta. GODNATT

måste bara lyssna på en låt av ben harper först,
diamonds on the inside. den får mig att må bra! :)

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0