SÖNDAG 13 april

Av någon okänd anledning så läser alla min blogg på just söndagar. Har ingen aning om varför, men jag känner mig därför lite skyldig att skriva ett inlägg nu. I fredags hade jag fullt upp hela dagen. Först var det skola såklart, men en kort dag vilket var skönt. Efter det åkte jag hem och städade lite, lagade lite mat till mig själv och kände mig lagom ensam i huset. Så jag satte igång hög musik för att känna någon slags gemenskap med någon. I det fallet kändes det som att Leona Lewis och nån afrikan var mina bästisar. haha! ;D

Lite senare åkte jag till en familj där jag skulle passa deras barn. Vi lekte kurragömma i nästan 2 timmar (!) Till slut kändes det som att man hade gömt sig i varenda vrå i deras hus. haha! Men lite pengar är alltid bra att ha!

När jag kom hem sen övningskörde jag till affären där jag och mamma handlade lite till tacosen ikväll. När vi sen kom hem igen så stod gästerna vid dörren så det var ju trevligt! :)

Jag, Nattis och Andrea käkade lite mat medan vi snackade och väntade på Ellisbellis! Trevligt trevligt! När hon sen kom satte vi igång med filmtittandet! Det blev Persuasion och Valentine! Persuasion är en Jane Austen - film och helt underbar! :) Älskar sånna romantiska filmer från förr! Vi tramsade rundor och försökte leka balletdansöser. och jaa, det gick ju som det gick! haha. satte nästan i halsen 10 gånger så mycket som jag skrattade den kvällen! Det var mysigt i alla fall!


              

När vi sen vaknade nästa morgon blev det en stor frukost innan alla skulle iväg på sina grejer. Jag åkte in till stan där jag träffade Lisa. Vi skulle nämligen på skivstång/step med 80-tals tema. DET VAR NAAJS. ledarna var utklädda och musik med michael jacksson och gloria gaynor spelades. Det kändes som man var back in the 80´s . Inte för att jag varit där innan, men det var roligt iaf!

Senare under dagen var jag bara hemma, slappade och tittade på tv. Jag var lite duktig och tvättade bilen med! Fast jag gjorde antagligen grannarna lite besvikna när jag inte stod i bikini med silikonbröst och gnuggade rutorna. men det får dom leva med, resten av livet tror jag närmare bestämt.

Imorse käkade jag och Emma frukost ute på studsmattan, så fint väder som det var! Mysigt! Sen åkte jag in till stan för att gå på sånt infomöte om au-pair grejs med Henna. Men när vi kom dit så var det inställt så vi tog oss en promenad i stan och satte oss på McDonalds och kollade folk ist!

    

Sen kom mamma och hämtade mig och då gick vi en promenad i Norra Hamnen och käkade lite glass och hade det allmänt trevligt! :) vi hämtade frida från dansen och sen övningskörde jag hem. Nu sitter jag här och känner att jag måste plugga. Men jag har ingen ork alls, detta känns inte bra nej. Så nu får jag göra nåt så jag piggnar till och får lite energi. En smoothie kankse hjälper? ;D


OJ. det blev visst ett väldigt långt inlägg. Har ni orkat läsa allt så grattis.
nu ska jag försöka vara duktig! :) puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0