SOLIGA TISDAG

Nu är det tisdag och imorn är det Valborg och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Vad händer liksom? Var ska alla? Aaah, panik typ. Nä, men jag hittar väl nåt trevligt! ;D

Idag var en ganska mysig dag i skolan faktiskt. Det var lite så här långa sega lektioner men solen sken och man var glad ändå. Alla i skolan får sånt ryck när det bli soligt ute och slänger av sig ala kläder typ. Bara ben och korta shorts, tjohoo. HAHA. Jag, Lajsen och Viktor gick och käkade pasta och köttfärssås idag. Det var gott tills Lisa hittade en mask i sin mat! hah ;P då gick vi ut i parken och solade istället. Mycket roligare! Vi hittade en trevlig anka och massa maskbajs. Oj oj, vad händelserik lunch, jot! ;D

Efter skolan gick jag och Lajsen till stranden och solade lite och satt och snackade ett tag. Mysigt. Solen stekte och sanden blåste i våra ögon, men det var trevligt! ;D

Nu har jag kommit hem och käkat goda mackor och jordgubbsfil - det är sommarmat faktiskt! Enkelt och gott. Nu ska jag kanske om jag pallar springa en runda och sen kolla på Ugly Betty och Desperate Housewives. Japp, jag ska ha en mysig kväll! PUSS PÅ ER

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0