se världen

Nu sitter jag här hemma. Helt slut i fötterna efter storhandling på MAXI med mami! Men det är gött. Nu blir det bakad potatis ikväll iaf! :)

Jag har bestämt mig för att jag ska åka till Sydafrika med. Satt precis och kollade igenom lite bilder från några vi känner som flyttat ner dit. Så avundsjuk jag är! Tänk att ha sommar och sol typ hela tiden, få bo asalyxigt och bara ha kul! Blaaaah, tänka sig vilket liv! Dit ska jag flytta sen, så om någon vill hänga på så varsågod! ;D

Idag var det kort skoldag, opponering och sånt shit och efter det var det lite träning med Lajsi. Men det var lite sådär halvtråkigt för jag har tappat motivationen nu. Lite sådär lagom till sommaren. Dåligt tajmat. Men sånt är livet. Jag kommer in i det snart igen! Det måste jag. För jag käkar typ allt jag vill nu och det går inte ihop riktigt.

Nu ska jag surfa vidare! ;D HAHaa. töntigt, jag vet. Men jag har inget bättre för mig en fragskväll som denna. Sorgligt nog.

image168

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0