p r o m e n a d v i d s o l n e d g å n g e n

Nu ska jag gå ut en runda med min mamma, ska bli mysigt. Speciellt nu när solen håller på att gå ner och allt. Skolan var kort och mysig idag. Alla blir så himla glada när solen kommer fram, HÄÄÄÄRLIGT är det! Efter det satt jag nån timme ute på studsmattan i bara klänningen jag haft idag - så varmt var det! hihi ;D

it is lööövly

Övningskörde en farlig runda innan idag, men det gick bra i alla fall. Nu måste jag kila. Ska skrämma iväg några killar som står och spanar in i vårt hus. Läskigt, haha!

Bye BYee.





Kommentarer
Postat av: Lisa.B

Hahah, jomen gör det :D riktigt gott faktiskt! Tackdu, ska göra mitt bästa :) javisst är det en bra låt!

2008-04-23 @ 21:53:37
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0