mitt nya liv är redan slut

Yees. that's it. Mitt nya liv började och slutade på samma dag. Bra kämpat Hajsi! NOOT. Men jag menar, varför inte ta del av alla jordens godsaker när man kan? Jag kän ju inte äta alla kakor och all glass som jag skulle ha gjort nu sen när jag är död. Nej, då är det lika bra att äta det nu! Det är mitt nya motto! Så käka så gott du kan medan du lever! ;D Det ska jag göra.

haha :)

Förresten så har denna skoldagen varit jättekort känns det som. Först hade jag mitt lilla utvecklingssamtal, sen var det matte då vår grupp var så himlans duktiga! :) Sen efter det var det lunch på Koreana.  Och hon kinesen som jobbar där har nog aldrig varit mer stressad än då. Helt otroligt som hon sprang rundor och yrade. HAHA, det var roligt att se på i alla fall! Efter lunch var det dags för 2:ornas eftermiddag med lärarna. Jippi, tänkte man.. eller inte! Men det var faktiskt ganska roligt. Vi satt och klippte och klistrade ihop en massa tavlor och fikade lite, så som man gör på kindergarden ni vet! ;) Ganska skoj ändå. Men nu ska jag minsann jobba klart med mitt konfliktarbete. Är riktigt trött på det nu. Sen ska jag nog ut och springa ikväll om jag pallar! :) Man måste ju vara lite duktig ändå! PUSS.

image158

IKVÄLL ÄR DET TOP MODEL. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0