MÅNDAG IGÅR

Igår var det ju måndag och dålig som jag är på att uppdatera får jag ju göra det nu. Så tjingeling. Nu tar vi det från början. Det började med ett ganska så enkelt nationellt prov. Skulle skriva någon debatterande artikel typ, om jag fattade det rätt. Men det hoppas jag så det gick nog bra. Sen hade vi lite andra lektioner och solen sken på.

Efter skolan kom jag på en smart ide om att ha picknick på Gröningen så jag drog med mig Ida och Mandy och så stack vi till OJ och handlade lite smått och gott. Sen tog vi vårt pick och pack och satte oss och glassade i solen. Riktigt härligt faktiskt! Trots att det kom en massa småungar som försökte kasta sten på oss och att det blåste lite smått så var det faktiskt riktigt roligt. Thanks chicas! ;D Vi svängde lite rundor på stan och hade vaniljbulle-tävling då vi käkade vaniljbular utan att slicka sig runt munnen. Det gick ju faktiskt skitbra, trodde jag skulle slicka mig runt munnen hela tiden, men icke, Jag klarade mig! Så jag och Ida vann i alla fall!

           

Då skiljdes vi åt lite halvt och jag och Ida gick en liten promenad genom stan innan jag skulle hem till Ellan. Så det var trevligt. Lite skvaller sitter aldrig fel!

Då klockan närmade sig kvällstid gick jag hem till Ellis då och sen var det dags för HIF! Det var skånederby så vi var riktigt taggade. Malmö is going doooown. Vi kom dit lite småsent så det var redan jättemycket folk där så vi fick lite problemas. Vi kunde ju inte betala för en HIF-match och sen inte se nånting. Så efter att ha hoppat upp och ner typ 2 gånger så gör HIF första målet! AAaaahah, =D Då kunde vi ju inte stå kvar där vi var så vi klättrade typ upp längs staketet på södra stå och klättrade över och där såg vi skitbra! Så finurlig man kan va! HAH.. det var iaf asroligt och HIF vann med 4 - 2. Nästa gång sticker vi till Malmö, hooligans! ;D 


HAHA.. en aaaasbra dag! T A C K <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0