MÅNDAG IDAG IGEN

Nu kom Frida precis in här utklädd till kines eller nåt, lagom snyggt! Men det var ju inte det jag skulle skriva om. Hade tänkte berätta att jag ska plugga nu med konfliktarbetet och en smoothie som jag snart hade tänkt göra eftersom det är så gott! ;D

Idag var en lagom nödvändig dag, fysik och massa arbete hela skoldagen. Men det har varit roligt i alla fall. I helgen blir det antagligen megabull-bak med brudarna! haha. och imorn ska jag träna! Längtar lite faktiskt, känns som min vilodag idag varit jättelång..! idag testade jag på skytte, sån luftpistol-grejs men familjen, det var faktiskt ganska kul. haha.. kände mig lite pojk-aktig av någon anledning. Antagligen för att det stämplats lite som en pojk-grej att skjuta rundor och sånt, men jag tyckte i alla fall att det gick bra! ;D

Igår drog jag med familjen till Dunkers där Sally Mann hade en fotoutställning. fotona var häftiga, om det så var döda hundar eller barn som rökte, men coola var dom i alla fall! :)

Nu ska jag vara duktig, så puss puss!


blaaah, kan inte ladda upp bilder! tråk tråk, men ja. ni överlever nog! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0