jag har seriöst inget roligt att skriva om..

.. men idag har det iaf varit en bra dag! :) Började med en lång skoldag med lite spanish, fysik och sånt shit. I do naat lake that. men det var trevligt iaf. Lite skvaller och tjejsnack och sånt. Trevligt trevligt, men farligt farligt. Efter skolan kom mamma och hämta mig så åkte vi till Väla och shoppade lite. Smart som jag är shoppar jag upp studiebidraget första dagen jag fått det. haha! grattis hanni! Jag köpte iaf 3 par skor och 2 klänningar, så nu är jag glader! ;D HIF - biljetten till nästa vecka är också fixad nu. Roligt roligt! :)

Nu ska jag gå och plugga eller kolla på tv, får se hur duktig jag är.
Sen är det iaf sovdags. natti natti!

image162!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0