jag är lycklig!

Idag vaknade jag tidigt, typ 8. Jag kunde inte sova längre så jag gick upp och käkade frukost och skulle kolla på Sound of music, men det fanns inget ljud så det var inte så kul! hahah

igår var det fredag, som ni säkert redan vet! då var det först en helt onödig dag i skolan, sen stack jag och lajsi till friskis där vi körde lite step, mycket roligt! ;D sen efter det lilla träningspasset var det dags för mig att klippa mig och slinga håret, så det gjorde jag! blev ganska nöjd med det faktiskt! :) träffade ida  sen så vi gick en långpromenad genom hela stan typ. lagom tills det började regna kom mandy och då begav vi oss till mezo där vi käkade lite mat. ceasarsalladen var mycket god! ;D vi var flummiga till tusen alltså, men roligt hade vi! sen flummade vi rundor på stan en massa. och när jag skulle ta tåget hem sen så glömde jag hoppa av i påarp så jag hamnade i mörarp, det var typ lika dött där som det är i påarp. duktigt hannah, noooot! jaja, det var en rolig kväll i alla fall! tack brudar! <3

              

toaletten mandy!
grr, akka frakt!

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0