härliga torsdag :)

Solen gör mig så glad och det är så underbart! Den gör mig också ganska glassugen så idag efter skolan gick jag Ida och Mandy och köpte glass. Satt och spanade in nya elever till vår skola, var en sväng på bibblan och läste barnböcker och sen stack vi till Norra Hamnen typ och satt där ett tag och snackade skit, myyys! :)

Efter det åkte jag hem och spelade basket med min lillebror och mamma. Det är riktigt kul det med faktiskt! Speciellt när massa andra barn kommer och vill vara med och så äger man skiten ur dom! Haha! ;D Nä, ska inte vara sån taskig nu. De är faktiskt riktigt duktiga dom med! Nu har jag förberett mig lagom mycket till min engelska och lite för lite till opponeringen imorn. Men det ska jag snabbt skriva ner nu. PUSS :*

image166

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra hänni :P så att jag vet att någon läser den iallafall :) ,, aa mysssigt var det glass, haha , böcker och hamnen :) får vi göra fler gånger ! och tack :D din engelska kommer också at gå galant ! det vet jag , PUSS

2008-04-24 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0