freeeeeedag igen!

Idag har det varit ännu en onödig dag i skolan, det har ju varit det hela veckan nu! hah. men lite skönt ändå! vi hade iaf väldigt roligt åt alla som satte sig i den söndriga fåtöljen idag! :D haha.

efter skolan drog jag, lajsi och ida och käkade glass i solen, myys :) sen drog jag en sväng på stan för att köpa lite smink. efter det åkte jag hem och nu har jag varit duktig och städat en massa! bra hajsi! ska nog försöka plugga lite nu med sen är det lek med barnen jag passar.. och seen blir det tjejkväll! :D härligt härligt! ni är så saknade brudar! <3

är lediga på måndag med så jag är glad, långhelg is the shit :D

image143

och jag måste bara säga en sak. om debatt går i repris så ska ni se den. han claes malmberg fick typ utbrott på nån gamling, lite småkul faktiskt! haha ;D inte för att debatt är nåt kul program, men ja. whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0