FREEDAG

Idag var det en kort skoldag. Först samhälle, sen engelska. Två lika långa och tråkiga lektioner. Jag valde faktiskt nv av en anledning, att slippa alla samhällsspråk - ämne. Men icke!

I alla fall, efter skolan satt jag kvar och pluggade lite och snackade med lite folk som var kvar på skolan medan jag väntade på Idisen som var på möte. Sen gick vi en sväng och köpte glass. Sen blev det fika på Ebbas, efter det blev det godis och pizza. Sen nu när jag kommit hem har jag käkat spagetti och köttfärssås. Shit, vad jag käkar. Det känns som min magsäck är större än jag själv är! hahaha! ofta det går, men ändå. Jaja, vi hade riktigt roligt iaf! :) flummade rundor och hade kul på idas balkong. mahah.

PUSS PÅ DAAJ
nu ska jag ut och gå med mami :)

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0