flum-dag nummer ett

Årets flummigaste dag har redan utsetts. Det blev idag, 8 april 2008. Wihoo! Anledningen till att denna dagen vann hela tävlingen beror på apelsin-skämt och sagor om små sillbebisar. Trots att det bara är få som förstår och att många tyckt vi varit helt knäppa i huvudet så har det varit en riktigt rolig dag! ;D

Efter skolan kom jag hem och käkade flingor, vilket jag har upptäckt nu att det faktiskt är jättegott! Sen försökte jag plugga lite, men det gick inte så bra så jag stack och tränade lite. Det blev skivstång/spin för min del, men det var riktigt skönt! Känner mig helt utarbetad i hela kroppen. Men ändå blir det gym imorn bitti! :) Nu ska jag lägga mig och sova. Det är jag värd efter att ha skrivit klart min nyhetsanalys! hihi. GODNATT

image141


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0