bloggpausen är över!

YEES. nu funkar min blogg äntligen igen. vet inte vad som var fel på den innan, men det var nåt med flytten som krånglade. JAAAJA. sen sist har jag börjat skolan igen och dragit igång med träningen efter min lilla helg-paus. Idag testade jag och Lisa till och med en lite svårare step än vad vi brukar gå på, så idag var det step 2 som gällde. Det var sjukt roligt! ;D haha! det kommer fler gånger, absolut! step is the shit. jag känner att jag är inne i min step-period! men det är gött! :) imorgon ska vi till och med vara duktiga och gymma på morgonen, ska bli spännande att se hur det går - har aldrig gymmat innan! mahah

nu ska jag fortsätta titta på so you think you can dance, sen blir det top model. efter det fortsätter tv-tittandet med sverige pussas & kramas. shit vilken tv-nörd jag är! men jag måste se det! :D hahah. BJÖRN GUSTAFSSON är ju med! gaaaah! ;P

image130
och frizon-biljetten är bokad och betald nu! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0