3 april

Dagen började med lite gymmande (!) för min och Lajsis del och det gick ju alldeles lysande, eller nåt! Kom på idag att jag gillar att springa på sånt löpband! Så det kommer att hända fler gånger! ;D haha

Efter en lång skoldag med tacos och lite sådär halvsega lektioner så stack jag, Lisa och Sofia hem till faaajsen och filmade vår härliga engelska-läxa, men det gick ju faktiskt mycket bra! ;D det kändes som värsta tv-programmet man gjorde! ;D Skulle hem sen och missade bussen, smart som jag är så jag gick ner till knutan så snabbt att jag fick ont i mina hälar, men jag överlevde! så nu är jag hemma och har typ bara segat och kollat på tv. ska snart lägga mig hade jag tänkt! GODNATT


image132

haha! vad avlång jag blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0